Náš obchodní partner
Plachtové Haly
Agro-Dabaki
Více informací na www.Dabaki.cz
Při odběru v našem skladu - SLEVA 2000,- Kč - Stroj vám bude vydán kompletně smontovaný.
Dvoukolový, jednoosý traktor Gulliver je samostatný, univerzální stroj. Je vhodný pro práci na poli, na zahradě, kolem domu, pro komunální služby i převoz materiálu. Je oblíbeným pomocníkem farmářů, zelinářů, sadařů, ..
Dvoukolové traktory Dabaki – Gulliver konstruovány, jako nosiče nářadí, příslušenství, nebo jako tažný prostředek. V nabídce máme celou řadu příslušenství a adaptérů, která podstatně zvyšuje užitnou hodnotu stroje při celoročním použitím.
Jaká je hlavní výhoda dvoukolového traktoru Gulliver?
V první řadě je to jeho univerzálnost. Jedna pohonná jednotka umožňuje širokou škálu využití stroje. Za relativně malé peníze získáte užitečného pomocníka pro práci na malých plochách a ve stísněných prostorech, nebo pro převoz materiálů. Další nespornou výhodou je snadná ovladatelnost.
Jednoosé traktory Gulliver jsou osazeny benzínovými, nebo dieselovými motory různých obsahů a výkonů. U našich zákazníků jsou jednoznačně nejoblíbenější dvoukolové traktory s nejsilnějšími motory.
Jaký motor zvolit při výběru dvoukolového traktoru? Diesel, nebo benzín?
U pohonné jednotky jednoosého traktoru platí všeobecné výhody a nevýhody jednotlivých typů motorů.
Dieselový (naftový motor) má podstatně větší kroutící moment. Je schopen spolehlivě pracovat i v nižších otáčkách. Provozní náklady jsou nižší. Dieselový motor je také těžší, což může být výhodou při přenosu sily na kola traktoru.
Benzínový motor je tabulkově výkonnější a technologicky jednodušší. Chod motoru je kultivovanější a příjemnější. Motor má nižší nároky na údržbu a seřizování. Zimní starty jsou jednodušší a motor lze snadno nastartovat i startovací šňůrou.
Je nutný elektrický startér (akumulátor, spínací skříňka) pro startování motoru?
Elektrický startér podstatně zvyšuje komfort obsluhy. U benzínových motorů není startér nutností. Motory lze snadno nastartovat i startovací šňůrou. Motor Gullivera se obvykle nestartuje tak často a navíc odpadá starost o akumulátor. Motory sice mají dobíjecí relé, ale při častém startování nemusí relé stačit. U naftových motorů je elektrický startér nutností. I dieselové motory lze nastartovat startovací šňůrou, ale je to namáhavé.
Dvoukolové traktory Gulliver jsou opatřeny mechanickou spojkou a převodovkou se třemi rychlostními stupni vpřed a dvěma převodovými stupni pro jízdu vzad. První dvě rychlosti jsou “pracovní” tzn pomalé. Obvykle se používají při práci s adaptéry a příslušenstvím. Třetí rychlost je transportní a lze ji používat pouze s bržděným návěsem. V převodovce je i diferenciál s možností uzavření.
Ovládací madla jednoosého traktoru jsou otočné o 180 “. Traktor lze používat oběma směry, dle používaných adaptérů. Při otáčení madel je nutné vzájemně zaměnit i kola, aby byl vzorek pneu ve správném směru.
Dvoukolový traktor Gulliver nemá brzdy. Pro přibržďování obvykle stačí snížit otáčky motoru. Při jízdě s návěsem lze přibržďovat brzdami návěsu. Při práci s adaptéry ve svahu se stroj po stisknutí páčky spojky zastaví a samovolně se nepohybuje. Pozor – při jízdě s návěsem nelze spojku používat tak, jak ji známe z auta. Po stisknutí se kola prudce zastaví.
Všechny ovládací prvky jsou umístěny na ovládacích madlech v dosahu obsluhy. Ovládání je jednoduché a obsluha si ho rychle osvojí.