Náš obchodní partner
Plachtové Haly
Agro-Dabaki
Při odběru v našem skladu v Jankově, okres Benešov - SLEVA 2000,- Kč
Více informací na www.Dabaki.cz
Mulčovače na dálkové ovládání představují moderní a vysoce bezpečné řešení pro údržbu travních porostů a náletových dřevin v náročném, špatně přístupném nebo rizikovém terénu. Jsou navrženy pro práci tam, kde je použití běžné sekačky, traktoru nebo ručně vedeného stroje nebezpečné, neefektivní nebo zcela nemožné.
Díky dálkovému ovládání se obsluha pohybuje v bezpečné vzdálenosti od stroje, mimo dosah rotujícího nářadí, hluku a případně odletujících materiálů. To výrazně zvyšuje bezpečnost práce, komfort obsluhy a umožňuje dlouhodobé nasazení bez nadměrné fyzické zátěže.
Mulčovače SPIKE BIG jsou ideální pro svahy, prudké náspy, břehy, příkopy, vinice, sady, silniční a železniční koridory, ale také pro údržbu zanedbaných a přerostlých ploch. Pásový podvozek nebo speciální pojezd zajišťuje výbornou stabilitu, trakci a nízký tlak na půdu, a to i na kluzkém nebo nerovném povrchu.
Mulčovače na dálkové ovládání Dabaki – SPIKE BIG se vyznačují robustní konstrukcí, spolehlivým pohonem a jednoduchým, intuitivním ovládáním. Jsou určeny jak pro profesionální použití (komunální služby, správa komunikací, údržba krajiny), tak i pro náročné soukromé uživatele, kteří kladou důraz na bezpečnost, výkon a efektivitu práce.
Konstrukce mulčovače Dabaki – SPIKE BIG je odvozena od oblíbených mulčovačů SPIKE. Konstruktéři vyslyšeli požadavky zákazníků, kteří poptávali mulčovač s větším pracovním záběrem. Tomu museli přizpůsobit konstrukci, elektrosoustavu i motor.
Mulčovač SPIKE BIG pohání prémiový, 4-taktní motor Loncin 192F o obsahu 459 ccm a maximálním výkonu 18 HP. Motor má dostatečný výkon pro pohon mulčovacího ústrojí a pohon alternátoru pro dobíjení akumulátorů.

Pro snadnější obsluhu je motor osazen elektrickým startérem. Startování motoru je možné ručně, startovací šňůrou, nebo startovací skříňkou na motoru. Novinkou je možno startovat a vypínat motor i dálkovým ovládání.

Na hřídeli motoru je nasazena 3-řemenice s odstředivou spojkou. Při nižších, volnoběžných otáčkách je v klidu, výkon přenáší až při zvýšení otáček. To podstatně usnadňuje startování motoru.

Jeden klínový řemen pohání výkonný, 48 V alternátor. Alternátor vyrábí dostatek energie pro dobíjení akumulátorů a tím pro pohon pojezdových elektromotorů.

V zadním, železném boxu jsou čtyři 12-ti Voltové akumulátory, zapojené do série a všechny komponenty elektrosoustavy. Elektrosoustava pracuje ve 48 V.

Z vnější strany zadního boxu je hlavní spínač mulčovače, ukazatel pracovního napětí elektrosoustavy a zdířka pro 48 v nabíječku.
220V – 48V nabíječka je součástí dodávky.

Pojezdová kola, pro pohon pásů jsou nasazena na hřídelích dvou bezkartáčových, 48-ti voltových motorů. Bezkartáčová konstrukce elektromotorů podstatně zvyšuje jejich výkon a životnost.

Vzhledem k relativně vyšší hmotnosti mulčovače ( 328 kg) , použili konstruktéři pro pojezd mulčovače silnější a širší pojezdové pásy – 14 cm. Napínání pásu je mechanické, šroubovým mechanizmem.

Dvojicí klínových řemenů je výkon motoru přenášen řemenici přední, horizontální hřídele. V pravé části mulčovacího ústrojí je výkon dále přenášen dvojicí klínových řemenů na hlavní hřídel – rotor mulčovače.

Na rotoru mulčovače jsou volně uchyceny trojice mulčovacích nožů. Nože jsou vyrobeny z kvalitního materiálu, jsou oboustranně broušeny.

Pracovní výšku v rozmezí 4 – 15 cm lze plynule nastavit dálkovým ovladačem. Elektrické hydraulické čerpadlo s integrovanou nádržkou je umístěno přímo na karoserii mulčovacího ústrojí.